Om gårdagens sista fotbollsmatch

Hola!
 
Igår gick jag från nio till fem, sen var jag hemma i 40 minuter innan jag drog till fotbollsmatchen, så därför har det inte blivit några inlägg. Matchen gick asdåligt i början, jag spelade på en position som jag inte var van vid så jag låg fel i planen och allt kändes bara blä! Var också seg i benen efter att haft fotbollsträning i måndags och match igår.
Efter några minuter (när det stod 5-o till dom) så flyttade jag runt backlinjen, så vi spelade som vi har gjort innan och motståndarna fick plötsligt mycket mindre anfall. Jag började också skrika (peppande) på laget och snackade jättemycket med backlinjen, eftersom de andra laget hade en tjej som gjort alla deras mål, så vi markerade henne jättebra i andra halvlek så hon tillslut gick av planen!
Även om vi förlorade matchen så fanns glädjen där och deras mål var med slumpmål, som man inte kan göra så mycket åt och spelet blev så mycket bättre. Så jag var helt slut men nöjd efteråt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback