6.1.13

Hej, har haft ett litet uppehåll eftersom jag har legat sjuk sen den 21 (december). Missat ridningen, julafton, nyår och ett födelsedaggsfirande bland annat. Jag har hostat, haft on i halsen, min röst har varit pipig/borta, svidande i bröstet och halsen, snuva, huvudvärk, illamående, hängig och ont i bihålerna. Jag har varit hos en läkare och fått hostmedicin som hjälpte en del. Jag har även haft problem med sömnen eftersom jag i början vaknade vid 5 för att det gjorde så ont när jag svalde och då somnade jag mitt på dagen och inte på natten..
 
Men men, nu är det mesta borta, bara snuva och lite hängig-het kvar! Var i Farsta idag med pappa och brorsan och gissa vem som hjälpte lillebror med kläder? Jo, jag! Kännde verkligen att jag har en framtid som personal shopper, haha
 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback