30 Seconds To Mats @ Fryshuset

 
 
 
 
I lördags var jag och såg 30 Seconds To Mars på Fryshuset. Dom spelade i en större sal än vad All -time Low gjorde så jag såg sämre, men eftersom 30 Seconds har mer pengar att röra sig med så var showen bättre. Det var mer tanke på och en häfftigare ljusshow, scenen gick ut en bit längst fram i piubliken, extra effekter som ballonger och konfetti och det var bättre ljud utom någon låt.
Jag tyckte konserten var bra och det märks att dom har hållit på ett tag. Jared (sångaren) hade publiken lindat runt sitt lillfinger och det var mycket allsång, men det tycker jag föll sig naturligt eftersom många av deras låtar är uppbyggda så. Ljudet var som sagt väldigt bra, man hörde alla instrument utan att sången försvann.
 
Dom hade med alla låtar jag ville höra, spelade in ett youtubeklipp där publiken skriker Sverige, Noomi Rapace kom ut på scenen och fick sångaren att säga "vill du ligga?" och dom gjorde en jättebra cover på Rihannas "Stay", och jag löpte en snygg tröja så jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback