Turkiet


Min semester i Turkiet, alanya, var riktigt lyckad!
Jag fick precis vad jag behövde, en vecka med sol, bad, avkoppling, böcker mycket mat, frukt och desserter.
Vi bodde på Sunprime C Lounge med all inclusive så obegränsat med mat och dryck vid varje måltid samt barer med läsk och vatten under dagen och kvällen.
Det fanns pool med stolar men även strand några meter bort med hotellets stolar där vi spenderade mest tid. Hotellet var mysigt och personalen var trevliga och bjöd på melon vid havet varje eftermiddag vilket var väldigt uppskattat.
Det var verkligen skönt att få komma bort och ladda batterierna med min kära pojkvän!❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där hade ni det toppenbra! ☀️ Fina bilder 👍

2015-07-15 @ 21:46:36

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback