Den senaste dagarna

Jag var supernervös för min skrivning men jag tror det mesta av min nervositet var omedveten. Det kändes helt okej inför provet och innan men det var när jag gick därifrån som jag mådde så fruktansvärt illa så jag skulle kunna kräkas. Antagligen på grund av nervositeten för att hitta till rätt lokal, hur det är att skriva på universitetsnivå och så klart över vilka frågor skulle komma och hade jag pluggat in rätt saker.
Jag hade inte heller tid med mitt illamående eftersom jag skulle till Nacka och jobba och behövde äta innan. Så på vägen ut till Nacka försökte jag andas lugnt och så pratade jag med pappa i telefonen vilket hjälpte och jag fick ner lite pommes och cola från Burger King.

Jobbet gick bra och jag var helt slut när jag kom hem. Fredag jobbade jag i Solna och lördagen var jag jättetrött så tror jag kraschade lite efter dom dagarna. Söndag var plugg och promenaddag precis som idag.

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback