Tips - 7 modefilmer

Jag gillar att se filmer och gå på bio och jag gillar altid filmen mer omdet finns någon karaktär som klär sig snyggt så här är mina tips!
 
1. The Tourist
Inte bara att större delen av handlngen utspelar sig i vackra Venedig Angelina Jolie är även väldigt elegant klädd och bär en hel del fina kläder.
Bild
 
2. Sex and the City
Välj vilken av filmerna du vill och där får du fyra snygga olika stilar.
Bild
 
3. Djävulen bär Prada
Förutom att Maryl Streep är grym i sin roll så fullkomligt älskar jag scenen när Anne Hathaway går till sitt jobb och byter outfit tio gånger eller så.
Bild
 
4. The Notebook
Min favorit film med så fin historia och dessutom 50-tals mode.
Bild
 
5. The Other Woman
Min favorit stil i denna film är Cameron Diaz men det finns två till tjejer att hämta inpiration ifrån.
Bild
 
6. Bad Teacher
Inte bara att den är rolig, jag gillar verkligen (återigen) Cameron Diaz inte typsika lärarstil.
Bild
 
7. Focus
Spännande film med bla Will Smith men ockå Margot Robbie som ändrar stil, till det bättre, genom filmens gång.
Bild

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback