Lucka 20: Hur ser ditt drömhem ut?

Va svårt, jag har inte tänkt så mycket på mitt drömhem. Just nu är drömscenariot en lägenhet i Stockholm, inne i stan så jag har nära till allt. Jag vet inte exakt vilken del av Stockholm, men som sagt, centralt. Jag vill bo högt upp i huset, jag vill ha en balkong i söderläge, men den behöver inte vara så stor, bara man får plast med två stolar och ett bord. Jag vill att lägenheten ska ha högt i tak, stora fönster, ligga tyst område och så vill jag ha en walk in closet! Det har jag drömt om länge, och jag är nu innne på något i stil med bilden, vitt, matta på golvet, mycket utrymme att hänga kläderna och såklart stora speglar! Men det lär nog dröja, men den som väntar på något gott...

Bild


Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback