Snabb uppdatering

Jag börjar må lite bättre efter att ha varit sämre sen jag sist skrev. Så plugget har legat på is men jag började igen lite i går kväll när jag fick feeling. Jag har även fått schemat för nästa kurs vilket jag har lagt in i min kalender och jag har även gjort en ny plugg-plan till mina två omprov (för jag kommer inte klara provet på torsdag) och till den nya kursen. Eftersom jag åker iväg till Frankrike(!!!) den 12 januari för skidåkning en vecka med skolan, så missar jag första veckan av den nya kursen Butiken. Förhoppningsvis är den kursen lite enklare att fatta och relatera till än Servicesektorns framväxt i ett ekonomgeografiskt och nationalekonomiskt perspektiv, som provet på torsdag handlar om...

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback