Helgen

I fredags och lördags var det sista festerna med nollningen och i fredags var vi i parken precis utanför där jag bor innan vi drog till Harrys (klubb precis vid hamnen och stationen) och i lördags var temat full moon party. Min grupp träffades och förfestade i ett allrum i mitt hus (nära och bra) med beerpong, musik och så målade vi oss med självlysande färg. Vi nollor hade också våra reflexvästar så vi syntes väldigt bra när vi sedan drog vidare till Harrys!

Det var ju sista kvällen så vi var ju nästan tvungna att stänga (vara kvar tills stängning), vilket vi också gjorde för det var väldigt kul med massa gamla schlager och 90-tals musik på slutet. Sen åt vi nattkäk på stationen (där det finns Donken, kebab och pizza som har öppet sent) och jag åt mitt livs första kebabpizza! Föredrar dock min vanliga ost och skinka.

I söndags var jag väldigt trött och så fick jag ont i halsen, så jag dricker mängder med te med honung, ingefära och citron i. Jag har även lyckats vända på dygnet, men idag gick jag upp runt nio för att gå på föreläsning och jag har varit i skolan hela dagen så nu ska jag gå och lägga mig vid tio.

 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback