Måndag

Denna vecka har jag inga föreläsningar utan endast en valfri frågestund eftersom att det är prov på fredag. Än så länge så känns det bra inför provet men jag gissar att nervositeten kommer krypa sig på ju närmare fredag vi kommer. Jag känner mig också äntligen frisk vilket är väldigt skönt, även om mina sovrutiner inte är helt bra än.

Annars var jag på torsdagsmiddagen som anordnas av en studentföreing här i Helsingborg där man får middag för 50 kronor. Det var skönt att slippa laga mat och kul att få snacka lite skit. Sen förade vi innan vi gick på torsdagspuben där jag gick hem gaska tidigt eftersom jag hade seminarium dagen efter, så då är det smidigt att det bara är tre minuter hem!

 

Planerna för veckan är att plugga (såklart), tisdag ska jag träffa en vän för att disskutera instueringsfrågor till provet, onsdag är det frågestunden i skolan och tacokväll med studentföreningen, fredag är det prov och även sittning med Malmös nation.

 

Kommentarer

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback