Shit just got real



Jag är 20 år gammal. 20 och nio månader -ish. Och jag känner mig lite fast i livet.
Jag läste ett av mina inlägg för ungefär exakt ett år sedan där jag skrev om mina tankar inför framtiden och min frustration om att inte veta vad jag vill.
Frustrationen är fortfarande kvar, och jag vet fortfarande inte vad jag vill, men den är inte lika tydlig, sen om det är för att jag har vant mig vid den, ignorerar den eller för att jag inte är lika stressad inför framtiden längre vet jag inte. Antagligen någon av dom två första.

Jag pratade med min pappa om London och som vanligt kom vi in på livet och framtiden, rättare sagt min framtid. Han föreslog då att jag skulle göra en lista med mål och sätta dem inom en tidsram och skriva ner vad jag ska göra för att uppnå dem.
Då känner jag inte jag att jag slösar min tid och mina sabbatsår utan att jag har en plan. Eftersom det går bra på jobbet och jag nu ska bli skiftledare så känns det även som att mitt slit med alla nätter har gett resultat, så jag vill fortsätta på den positiva känslan. För vafan, jag kan ju om jag vill!!

Övergripande mål 2015:
- Komma igång med träningen igen
- Sluta äta så mycket skitmat
- Ta körkort
- Bli en grym skiftledare på McDonalds
- Hitta en utbildning till 2016

Kommentarer
Postat av: Anonym

👍 Go for it!!

2015-01-14 @ 07:03:33

Kommentera här

Namn?
Kom ihåg mig?

E-mail (bara för mig):

Hemsida/blogg

Du vill säga..

Trackback